På bussen

Sitter på bussen nu då, fick sovmorgon i dag eftersom att första lektionen var inställd 'skönt' men har glömt att ta på mig parfym så kommer lukta som en get men det får min klass helt enkelt ta :) , åkte nys från Linghem station skulle ha kunnat gått av och tagit tåget men enligt deras app ska bussen vara inne 28 och står det så får dom fan hålla det och då kan jag lika järna sitta på bussen en att sitta i rece i tjugo minuter och om bussen hålet sin tids plan ska jag vara inne ca 10 min innan min andra buss går. Hur som helst skulle cykla till bussen i morse men nät jag kommer ut är min cykel bort :O så tar min systers och börjar cykla men när jag är halväggs så märker jag att det inte fins någon luft i däcken :@ men kom till bussen tillslut i alla fall sms mamma och sa att den var borta och då ringer hon och säger att den står vid vårt andra hus (ja vi har två) i Reva fan vad arg jag blev men väger ta Emmas cykel sen så får gå till reva och ta min, men nu är jag på bussen och lysnar på barn låtar :-D på Mojje låtar (tumme upp)


"Blev ingen bild för appen har dampat sönder så det går inte att lägga upp en bild"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0