På bauhaus

Sitter just nu och brovar möbler på Bauhaus har precis lämnat lager 157 med några nya tröjor ett par skor och ett nagellack som jag fick av affären (för att jag är söt) heheh ne man fick det om man gilla lager 157 Norrköping på FB så gjorde det och fick ett rosa nagellack och mamma fick ett blått. Sen gick vi över till Bauhaus för att kolla på ute möbler till vårt ute rum kommer bli riktigt fint ;-) så nu sitter jag i en typ häng stol och bloggar lite medan mamma och Emma står och diskutera om vi ska köpa ett par stolar som är jätte fula men dom bryr sig inte vad jag tycker så jag gick i väg och satt mig i denna riktigt sköna "stol" för 2495:- lite dyr men helt klart värt pengarna vill ha den men det är inte ens värt att fråga hihi ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0