Ovärt som fan

Tjabba... Heheh skoj ne detta är veklingen inte kul, blev av med min slitna tre års gamla jacka, på skolan. Vem fan tar en jacka som är tom???! Är glad att det inte är en ny jacka i alla fal men det är aldrig kul att bli av med något och veklingen inte på skolan, så nu får jag frysa sönder när jag ska cykla hem "tack för det tönt" hur som helt skulle öva på redovisning med dom i min grupp så vi sätter oss i ett grupprum och av någon anledning tar jag av mig jackan glömmer den där och när jag kommer till backa är den bort!! Ärligt den var sliten som fan,,,, men vist kan förstå om några killar kom in och såg jackan och bara

"ööö kolla en jacka vi tar den heheheheh fan nu är vi coola och alla tjejer kommer vilja ligga med oss höhöh"

För det går bara omogna killar på min skola så chansen är rätt stor. Men ska nog gå till alla klasser i morgon och skälla ut dom så jag får till backa min jacka för vist att den är gammal men jacka är MIN inte deras. :@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0