det är skillnad på ha en kuk och att va en kuk!



hej i rutan”heheh” först vill jag meddela att jackan är nu åter funnen ;). Har för övrigt varit på stan i dag och köpt två nya behå:ar grymt snygga (tumme upp) min lila syster fyllde femton i dag föresten då hon fick en as grym tröja (som jag själv vill ha By the way) och skälv klart eftersom att hon blev byx myndig så fick hon kondomer av mig grymt skärens med ett 20 pack och allt, det var dom eller nam nam så det fick bli 20 packet. Har även varit på Stinas dans uppvisning as grym är hon träffa Emeli där grymt kul saknar henne som fasen men nu har jag inte  tid med er mer ska packa och kolla på BB ;) ha det gött

Dagen inköp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0