Tåget

Sitter på tåget på väg till skolan ganska skönt att sluta i morgon, som avslutning fest ska jag och tjejerna ha grill fest hos Fanny (tummen upp) och på onsdag blir det pool party hos Kristin låter inte så dumt, sen den 9:onde blir det åter träff med gamla klassen ;-) kanske hinner åka på Emmas bal men det är samma dag men vill ju liksom träffa klassen "beslut ångest". Hihi i detta nu så fungerar jag som klädd råd åt ida (tummen upp) tack för den stora äran. Sen den 11 åker man ut till mormor på campingen stannar där till den 14 då Emma springer ut så åker med mormor och morfar till gamle by kul kul. Sen har jag inte planerat så mycket mer (just nu känns det som om mitt sommar lov är slut när jag har gjort allt deta :-S)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0