hej hej

god morgon bloggen ;)

Har varit vaken i ca en timme nu och har fan inte gjort något vettigt har kollat på Widerstet video blogg :S lite konstigt heheh. Ska fira syrans student i dag hehe så måste städa duscha fixa mig och massa men orkar inte mitt rum är helt jävla kaos så får blogga mera sen, hur som helst när min syster tog studenten så hade jag en klänning som min kompis hade syt till mig, tvär så har jag blivit lite för fet så kunde knappt andas i den och när vi åkte hem så sprack den i sid sömen :-O känns lite surt :-( men nu måste jag börja städa eller något hehe hörs sen.





 

fannnnnn nu kom min syster upp och sa att min älskade kisse är bort :'-(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0