vi hörs, vi ses i dina drömmar

snart blir det väl sägen ( även fast jag redan är där ) hade planerat att chatta lite med älsklingen men glömde bort att han skulle bort :/ ( upptäckte precis att mina ben är fett håriga måste fan epilera dom ) i morgon är det den 10 igen och det betyder 11 månader med mitt hjärta *bästa tiden i mitt liv*


 

Stannade kvar i skolan i dag och skriv läxa skulle skriva uppsats om bomull *var så koncentrerad så märkte inte att min lärare hade smugit upp bakom mig gissa om jag hoppa till när jag såg det* och när jag kom hem så skulle jag fixa klart det och det gick väl sådär fast det är typ klart snart har bar lite om miljö kvar. Har faktiskt bjudit till lite och ”städat mitt rum” kunde inte damsugga för Stina skulle sova vill ju inte vecka henne men eftersom att jag var så duktig så belönade jag mig med lite Cola efteråt ”tur att mamma inte är hemma hon skulle nog inte bli glad” hehe. Känner just nu att jag skriver om helt oviktiga saker min blog kommer väll snart förvandlas till en oseriös fjortis blog :P men ska försöka håla mig i från det. Men just nu sitter jag i min ny bäddade säg jag kommer sova som värsta bebisen i natt sitter som sagt i sängen och snor killens spotify hehe ( bad bearth ) ne men seriöst nu ska nog fundera på att sova snart.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0